You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - שני שחקנים של טוברוק הורחקו מ-8 משחקים
עונשים חמורים ומשמעותיים. דיינים בבית הדין של ההתאחדות (צילום: חגי מיכאלי)

נוער - שני שחקנים של טוברוק הורחקו מ-8 משחקים

פרסום ראשון: ביה"ד של ההתאחדות פרסם את פסיקותיו על אירועי המשחק בין בית"ר טוברוק למ.כ נווה יוסף חיפה. 3 משחקני טוברוק סיימו את העונה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

22 ימים לאחר סיום המשחק בין בית"ר טוברוק נתניה למ.כ נווה יוסף חיפה, הודיע בית הדין של ההתאחדות לכדורגל על העונשים שהוא מטיל על שתי הקבוצות ועל שחקנים שהיו מעורבים בתגרה. בדרך כלל אנו נמנעים מפרסום שמות המעורבים בכתבות על דיוני ופסיקות בתי הדין של ההתאחדות לכדורגל, אך מאחר ומדובר בקבוצות נוער ובמקרה שפורסם במדיות השונות, אנו מפרסמים הפעם את דו"ח המשחק המלא ואת הפסיקות של הדיין, ללא שמות השחקנים, חלקם קטינים. הקבוצות צפויות להגיש ערעורים על העונשים.

דו"ח השיפוט: שחקן טוברוק הכה בפראות שחקן יריב

מהכתוב בדו"ח השיפוט: "לאחר סיום המשחק, שחקני נווה יוסף חגגו ליד יציע האוהדים עם הוריהם. שחקן טוברוק שזוהה על ידי מאוחר יותר באתר ההתאחדות, לא היה רשום בטופס וישב ביציע, קפץ מעל המעקה והחל להכות שחקן של קבוצת נווה יוסף. הדבר גרר מהומה רבתי, שכן שחקני טוברוק רצו אל שחקני נווה יוסף והחלו להתעמת איתם גם כן, כאשר כל השחקנים היו מעורבים ללא יוצא מן הכלל וקיללו אחד את השני ללא הפסקה. במיוחד יש לציין שחקן של טוברוק, שנתן ספרינט על חצי מגרש לתוך דבוקת השחקנים רק כדי לריב איתם. הרוחות נרגעו מעט, אך אז שחקן נוסף של טוברוק, נתן מכה מאחורה לשחקן של נווה יוסף. שחקן אחר של נווה יוסף החזיר לו, והאירוע יצר חזית שנייה, שבה שוב נזרקו קללות וניתנו אגרופים רבים ולא היה ניתן לזהות מי הכה את מי".

האירועים החמורים הסלימו ככל שחלפו הדקות: "בתוך המהומה, שחקן של טוברוק רץ במהירות אל שחקן של נווה יוסף והכה אותו בפראות והשחקן נשאר לשכב על הדשא דקות ארוכות לאחר מכן. אירוע זה גרם לכל ההורים להיכנס אל כר הדשא, כאשר הם מתקוטטים פיזית ביניהם על כר הדשא. בנוסף לכך, מספר הורים משתי הקבוצות ניגשו אל צוות השיפוט באין מפריע ובאו אלינו בטענות ובדרישות רבות על המתנהל בכר הדשא בזמן זה. הורה של שחקן מקבוצת נווה יוסף אף נגח במאמן טוברוק ודחף את ידו בפניו, ומי שהחזיר לו היה הורה אחר של שחקן מקבוצת טוברוק. כל זאת כאשר אין כוח שיטור או כוח סדרנים כלל במקום. משטרה הגיעה כעבור 10 דקות ואספה עדויות מהנוכחים".

3 שחקני טוברוק סיימו את העונה

בית"ר טוברוק הורשעה בסעיפים: התפרעות תגרה ותקיפה, התפרצות לשדה המשחק. עונשה: קנס בגובה 3,000 שקלים בפועל והפחתת נקודה אחת על תנאי.

מ.כ נווה יוסף חיפה הורשעה באותם סעיפים, אך זוכתה מסעיף התפרצות אוהדים. עונשה: קנסה בגובה 1,500 שקלים בפועל והפחתת נקודה אחת על תנאי.

עונשי שחקני טוברוק: שלושה שחקנים הורשעו בסעיפים - פגיעה בשחקן יריב, השתתפות בקטטה. אחד מהשחקנים זוכה מסעיף התנהגות בלתי הולמת. שני שחקנים הורחקו מ-8 משחקים בפועל - השחקן  שכנגדו נטען כי הכה בפראות שחקן יריב והשחקן שנטען כי פרץ למגרש מהיציע. שחקן נוסף שנטען כנגדו שהיה אקטיבי באירועים הורחק מ-6 משחקים בפועל. שחקן נוסף הורחק ממשחק אחד (הורשע בהפרת סדר, זוכה מהשתתפות בקטטה),

עונשי שחקני נווה יוסף: שני שחקנים הורחקו מ-4 משחקים בפועל כ"א, האחד בשל הרשעה בסעיף התנהגות בלתי הולמת והשני בשל הרשעה בסעיף השתתפות בקטטה. 


שתפו אותנו